Педагогічні читання 2022

1   21-22 лютого в освітньому закладі відбулися педагогічні читання, як один із заходів з удосконалення педагогічної майстерності педпрацівників, направлений на відкритий обмін досвідом  з навчання та виховання здобувачів освіти. Цьогорічні педагогічні читання пройшли на досить високому методичному та науковому рівні, викликали масу зацікавленості та обговорення, оскільки тема педагогічних читань – «Формування професійних компетентностей здобувачів освіти шляхом упровадження новітніх технологій» визначена на 2019-2022 навчальні роки. Готуючись до педагогічних читань, ми прагнули узагальнити та продемонструвати досвід роботи педагогів, які атестуються.  Виступаючим було запропоновано поділитися власним досвідом, ефективними методиками, формами, методами та засобами організації освітнього процесу в своїй діяльності, навчити колег справжній майстерності, працювати ґрунтовно, а не поверхнево. Розпочала захід методист навчального закладу Панасенко Л.Б., яка зазначила, що на сьогоднішній день педагоги повинні самі бажати змінюватися, діяти, активізуватися, тоді отримаємо високий результат у навчанні та вихованні учнів.

В ході методичного заходу викладачі та майстри виробничого навчання презентували свій досвід з таких питань:

  1. 1.    Досвід і проблеми  реалізації  використання  онлайн інструментів на уроках  біології  для формування ключових компетентностей  здобувачів освіти.

                                                                                                                                      Доповідач: викладачка І.В. Пшенична

  1. Професійна компетентність водія як один із засобів зниження аварійності на автомобільних дорогах.

                   Доповідач: майстер з практичного водіння В.О. Пушкарьов

  1. Впровадження новітніх технологій та їх елементів до уроку фізичної культури.

                                                                Доповідач: викладач В.В. Хоменко

  1. 4. Життєва та  професійна  компетентність випускника ПТО.

Доповідач: майстер в/н М.М. Мельниченко

  1. Удосконалення форм та методів роботи по вихованню інтересу до професії в процесі виробничого навчання.

                                                                    Доповідач: майстер в/н В.В. Фролов

  1. Формування математичних компетентностей у здобувачів освіти.

Доповідач: викладачка В.С. Свистунова

  1. Волонтерський рух у ДНЗ «Багатопрофільний центр ПТО».

Доповідач: класний керівник І.О. Лапченко

  1. Розвиток творчих здібностей у здобувачів освіти.

Доповідач: керівник гурткової роботи Т.М.Рогова

Принципом практичної частини для виступаючих на семінарі став девіз: «Я знаю як це робити. Я навчу вас». В ролі учнів виступили учасники майстеркласів педагогічні працівники закладу.  Вони були і на практичних заняттях з математики, і опановували елементи STEM навчання, і об’єднувались у групи та виконували фізичні вправи колового тренування, і навчалися правильного дихання й артикуляції, скоромовок та співу, «проходили» маршрути з практичного водіння, не створюючи аварійної ситуації на дорогах, ознайомилися з волонтерською роботою класного керівника групи 19-37, вдосконалювали цифрові технології.     Рефлексією заходу став метод «6 капелюхів». За допомогою теорії мислення  Едварда де Боно визначили, як пройшов методичний захід.

                                                                                Людмила Панасенко, методист

Bookmark the permalink.

Comments are closed.