План роботи методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарної підготовки

Вересень
1.Розгляд та затвердження плану роботи методичної комісії суспільно-гуманітарної підготовки на 2020-2021 н.р.
2.Ознайомлення з Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення предметів гуманітарного циклу у 2020-2021 н.р.
3.Розгляд та узгодження проблемних тем викладачів комісії на 2020-2021 н.р.
4.Розгляд та узгодження поурочно-тематичних планів на 2020-2021 н.р.
5.Розгляд та узгодження комплексно-методичного забезпечення предметів плану роботи та паспортів кабінетів.
6.Розгляд та узгодження текстів діагностичних робіт за курс базової загальної середньої освіти.
7.Інформація щодо організації освітнього процесу під час пандемії COVID-19.
8.Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення журналів теоретичного навчання.
9.Підготовка та проведення Тижня фізкультури і спорту.
Жовтень
1.Про підготовку до атестації викладачів суспільно-гуманітарного циклу. Ознайомлення з «Положенням про атестацію».
2.Аналіз контингенту учнів 1 курсу.
3.Аналіз діагностичних робіт за курс базової загальної середньої освіти та розробка заходів щодо усунення недоліків.
4.Розгляд та узгодження завдань для олімпіад з предметів гуманітарного циклу.
5.Піготовка до участі в обласному конкурсі буктрейлерів «Книга, яка мене схвилювала».
6.Підготовка та проведення Тижня Захисника України.
7.Зовнішнє незалежне оцінювання-2021: досвід і практика випробувань.
8.Доповідь з проблемної теми.
Листопад
1.Підготовка та проведення Дня української писемності та мови.
2.Аналіз проведення Тижня Захисника Вітчизни.
3.Інформація «Як оцінити здобувача освіти онлайн».
4.Підготовка та участь здобувачів освіти в І-ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.
5.Доповідь з проблемної теми.
Грудень
1.Розгляд та узгодження текстів директорських контрольних робіт за І семестр 2020-2021 н.р.
2.Аналіз проведення Дня української писемності та мови.
3.Підготовка та проведення Дня Збройних Сил України.
4.Підготовка та проведення Тижня історії та права.
5.Аналіз результатів здобувачів освіти в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.
6.Інформаційно-методична панорама (огляд новинок науково-методичної літератури, публікацій фахових видань).
7.Доповідь з проблемної теми.
Січень
1.Аналіз проведення директорських контрольних робіт та розробка заходів щодо усунення недоліків.
2.Аналіз навчальних досягнень здобувачів освіти за І півріччя 2020-2021 навчального року та шляхи підвищення рівня якості знань.
3.Аналіз проведення Дня Збройних Сил України.
4.Аналіз проведення Тижня історії та права.
5.Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду роботи.
6.Доповідь з проблемної теми.
Лютий
1.Звіт викладачів комісії з самоосвіти. Презентація власних педагогічних ідей.
2.Підготовка та проведення Тижня зарубіжної літератури та англійської мови.
3.Компетентнісно орієнтований підхід до освітнього процесу.
4.Доповідь з проблемної теми.
Березень
1.Творчий звіт викладачів методичної комісії, які атестуються.
2.Аналіз проведення Тижня зарубіжної літератури та англійської мови.
3.Підготовка та проведення Тижня української мови та літератури.
4.Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей здобувачів освіти.
5.Доповідь з проблемної теми.
Квітень
1.Аналіз проведення Тижня української мови та літератури.
2.«Педагогічна скарбниця». Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
3. Роль позакласної роботи як мотивації до пізнавальної діяльності.
4.Доповідь з проблемної теми.
Травень
1.Використання інтерактивних технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
2.Шляхи удосконалення професійної компетентності викладача.
3.Доповідь з проблемної теми.
Червень
1.Аналіз навчальних досягнень здобувачів освіти за ІІ півріччя 2020-2021 навчального року та шляхи підвищення рівня якості знань.
2.Аналіз та підсумки роботи методичної комісії за 2020-2021 навчальний рік.
3.Доповідь з проблемної теми.
Серпень
1.ДПА та ЗНО як форма перевірки набутих знань та мовленнєвої культури здобувачів освіти. Моніторинг результативності.
2.Визначення напрямків роботи на новий навчальний рік.

Комментарии запрещены.