Обличчям до STEM Цікаво, творчо, науково, нетрадиційно, інтегровано, неочікувано, винахідливо, корисно для розвитку критичного, інженерного, логічного та творчого мислення учнів, візуалізація наукових явищ, виконання завдань, побудованих на перетині науки, технологій, інженерії, математики – перелік вражень учнів, педагогів від STEM – уроку викладачки математики Віри Свистунової на тему “Тіла обертання навколо нас”. Мініпроєкти учнів, інтеграція з уроку математики в технологічний процес кондитерських виробів, самостійно виготовлені геометричні новорічні прикраси вміло доповнили показовий урок. Ще раз доведено, що компетентнісний’ підхід, це не репродуктивність відтворення набутих знань і вмінь, а здатність ефективно застосовувати їх у нових, нестандартних ситуаціях.
Людмила Панасенко, методист