Тренінг «Лабіринти спілкування»

01 (5)   Професія продавця є однією з найскладніших, тому що вона передбачає роботу безпосередньо з людьми. Життя продавців майже повністю складається з комунікаційних процесів. Окрім знання товарознавства, також необхідно мати навички спілкування з покупцем, бути ввічливими, вміти гарно подати інформацію про товар, надавати поради, пропонувати та переконувати в необхідності покупки, запобігати конфліктним ситуаціям. 

   Саме тому сьогодні було проведено тренінг «Лабіринти спілкування» в рамках тижня професійної майстерності з професії «Продавець продовольчих та непродовольчих товарів».

   В ході тренінгової програми майбутні продавці розплутували «комунікативну павутину», брали активну участь у дискусіях, виокремлювали правила ефективного спілкування, переглядали та обговорювали відео, виконували вправи з вербального та невербального спілкування, знаходили конструктивні виходи з різних конфліктних ситуацій.

  Тренінгове заняття відбувалося, як завжди, весело, творчо, з учнівським запалом, а отримана корисна інформація, знадобиться не тільки для подальшої професійної діяльності, а і у повсякденному житті.

Закладка Постоянная ссылка.

Комментарии запрещены.